ПРОТИДІЯ ТА ПОПЕРЕДЖЕННЯ БУЛІНГУ В ЗАКЛАДІ



      В рамках тижня правових знань та протидії булінгу, мобінгу, кібербулінгу,  згідно Стратегії розвитку Кілійського закладу загальної середньої освіти № 3 для учнів 8-А та 9-Б класів було проведено тренінг на тему « СТОП-булінг».

Мета заходу, якій підготували та провели класні керівники цих класів Тетяна Іванівна Бурцева та Вікторія Вікторівна Пепельжи, - ознайомити учнів з поняттям, формами та структурою булінгу, виховувати почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства, розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації, формувати навики відповідальної та безпечної поведінки, профілактика насилля в шкільному середовищі.


Про посилення роботи щодо попередження суїцідальної поведінки дітей та підлітків, запобігання та протидії проявам булінгу (цькування), недопущення деструктивної поведінки у кризових та конфліктних ситуаціях в закладі освіти у 2024/2025 н.р.





ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ!                                                                                                                                                 На сайті МОН створено сторінку  з корисними посиланнями щодо теми антибулінгу. З її змістом можна ознайомитись, перейшовши за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/protidiya-bulingu/korisniposilannya-shodo-temi-antibulingu

Як зупинити булінг: поради для батьків


Як розпізнати та зупинити булінг в школі?

Cеред сучасної учнівської молоді останнім часом надзвичайно загострилася проблема насильства, довготривалих агресивних проявів та третирування у міжособистісних стосунках підлітків, здійснюваних самими дітьми одне до одного. 89% молоді вважає булінг (цькування) проблемою в українських школах. Ми говоримо булінгу НІ -«Викресли булінг зі свого життя».

27.09.2023 року в Кілійському закладі загальної середньої освіти №3 асистент вчителя Бондаренко О.І. провела Антибулінговий урок для учнів 3-А класу. Діти  почали розуміти чим відрізняється "Булінг" від "Конфлікту", ознайомились з   презентацією і матеріалами  , які були розроблені Громадською організацією "НЕ ЦЬКУЙ" . На уроці також розглянули способи вирішення конфліктів мирним шляхом та обговорили як уберегти себе від насильства.

Тепер ми можемо з впевненістю стверджувати, що учні вміють захистити себе і своїх друзів від булінгу,  знають свої права та обов'язки.


Останніми роками визнано поширення такого явища, як шкільний булінг.

Актуальність теми зумовлена тим, що явище булінгу надзвичайно поширене в сучасній школі, а його наслідки негативно впливають на самореалізацію особистості.

Цю проблему з тих чи інших причин дуже часто замовчують, її не прийнято обговорювати. За таких умов проблему не усувають, а навпаки, вона набуває більших обсягів та жорстокості. В такому контексті варто розуміти, що реформація сучасної нової української школи можлива за умови створення соціально безпечного освітнього простору шляхом формування в учнів вміння правильно поводитись у небезпечних та критичних ситуаціях загрози життю, честі та гідності особистості, булінгу, надавати допомогу собі та іншим.

25 вересня 2023 року в 7-В класі нашого закладу заступником директора  з виховної роботи Філіною О.В. і соціальним педагогом Ковальовою І.М. був проведений Антибулінговий урок, де обговорювалась  проблема булінгу, його причини, види, ознаки та структура. Діти  ознайомилися з основними стратегіями протидії булінгу, відпрацювали конструктивні способи протидії булінгу в учнівському середовищі та виконували тренінгові вправи на згуртування колективу.



План заходів спрямованованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі

https://cms.e.jimdo.com/app/s03882655b29b36db/pbbd1da0601cba142/ 

Порядок подання та розгляду (з дотримання конфінденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі 

https://cms.e.jimdo.com/app/s03882655b29b36db/p0dff3c75099fd8ec/

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

https://cms.e.jimdo.com/app/s03882655b29b36db/p14b411061982a219/